بالش طبی BTB ژله ای کلاسیک

  • دارای 2 سال گارانتی شرکتی
  • برچسب اصالت کالا
  • ژل دار بودن (خنک کننده)
  • دارای بهترین کیفیت

شناسه محصول: 201-98 دسته: ,

2,080,000 تومان

امکان پرداخت اقساطیِ اسنپ پی
4 قسط 520,000 تومان (بدون کارمزد)

موجود در انبار

🚚 ارسال رایگان با سفارش 2 محصول

توضیحات
بالش طبی ژله‌ای BTB مدل کلاسیک شکلی مانند بالش‌های معمولی دارد؛ اما از فوم پلی اورتان یا مموری فوم ساخته شده که بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بالش خاصیت خنک‌کنندگی آن است که از عرق‌کردن هنگام خواب جلوگیری می‌کند. روکش بالش از پارچه‌ای نرم و باکیفیت است که در تماس با سر و صورت ایجاد حساسیت نمی‌کند.

مزایای استفاده از بالش‌های طبی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از بالش طبی، کمک به قرار گرفتن صحیح شانه‌ها، گردن و ستون فقرات هنگام خواب است. این بالش به سالم ماندن بخش‌های مختلف بدن کمک می‌کند. همچنین بعضی از قسمت‌های بدن مانند زانوها، کمر، گردن و… که تحت فشار و استرس هستند نیز با استفاده از این بالش بهبود پیدا می‌کنند.

کاهش دردهای جسمانی

بالش طبی عوارض مربوط به ریفلاکس معده را کاهش می‌دهد. برای پیشگیری از عوارض و تسکین درد در بعضی از بیماری‌ها مانند آرتروز، سردرد، فیبرومیالژیا و… نیز متخصصان این نوع بالش را پیشنهاد می‌دهند. اگر هنگام خواب خروپف می‌کنید، می‌توانید یکی از این بالش‌ها را امتحان کنید، برخی از افراد برای جلوگیری از خروپف از این محصولات استفاده می‌کنند.

مناسب برای پوست

بالش‌های معمولی در طولانی مدت باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت می‌شوند. بالش‌های طبی با توجه به بافت نرمی که دارند در کاهش چین و چروک بسیار تأثیرگذار هستند. همچنین هنگام استفاده از این بالش‌ها حساسیت پوستی برای شخص ایجاد نمی‌شود.

همچنین این بالش‌ها از ایجاد پف چشم نیز جلوگیری می‌کنند. هنگام خواب مایعات اطراف چشم تجمع کرده و باعث پف کردن چشم می‌شوند. برای پیشگیری شما باید سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید که استفاده از بالش طبی در این زمینه به شما کمک می‌کند.

کاهش خروپف

اگر خروپف کردن شما هنگام خواب ناشی از قرار گرفتن سر و گردن به شکل نادرست بر روی بالش باشد، می‌توانید با استفاده از بالش‌های طبی در کاهش خروپف نقش داشته باشید.

محافظت از ستون فقرات

هنگام خواب ستون فقرات، سر و گردن باید در راستای یکدیگر قرار بگیرند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود. بالش‌های طبی با توجه به انعطاف‌پذیری و ابعاد استانداردی که دارند در هماهنگی ستون فقرات با سر و گردن مفید واقع می‌شوند.

کاهش تعریق شبانه

نوعی ژل خنک‌کننده درون بالش فوم حافظه‌دار یا مموری فوم وجود دارد که بالش را خنک نگه می‌دارد. به همین جهت بالش‌های طبی در جلوگیری از تعریق زیاد مؤثر واقع می‌شوند.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بالش طبی BTB ژله ای کلاسیک”