طناب ورزشی مدل کراس فیت تن زیب

  • کیفیت برتر
  • راحتی و سهولت استفاده
  • تنظیم طول قابل تنظیم
  • مناسب برای همه سطوح تمرین
  • طراحی با کیفیت و شکیل

شناسه محصول: 168-001 دسته: , برچسب: ,

168,000 تومان

امکان پرداخت اقساطیِ اسنپ پی
4 قسط 42,000 تومان (بدون کارمزد)

موجود در انبار

🚚 ارسال رایگان با سفارش 2 محصول

x

توضیحات

طناب‌های کراس فیت دسته‌‌ای از طناب‌ها هستند که در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد. شاخصه اصلی این طناب‌ها استفاده از مکانیزم بلبرینگ در دسته برای چرخش یکنواخت و سرعتی‌تر طناب و همچنین استفاده از سیم روکش دار است. تن‌زیب نیز طناب کراس فیت هود را  به عنوان یک محصول کاربردی برای دوستداران ورزش تولید کرده‌است. این محصول به نام طناب ورزشی کراس فیت در بازار عرضه شده‌است. با تهیه این طناب، بهترین تمرینات برای تقویت عضلات، افزایش استقامت و بهبود کارایی ورزشی خود را تجربه می‌کنید. طناب کراس فیت یک وسیله بسیار موثر است که باعث می‌شود تمرینات شما هیجان‌انگیز‌تر و موثرتر شود. این محصول با استفاده از جنبه‌های مختلف ورزشی شما را به چالش می‌کشد و باعث ایجاد تناسب اندام، افزایش قدرت و ارتقاء تعادل شما می‌شود.

تفاوت اصلی طناب کراس فیت با دیگر طناب‌ها چیست ؟

طناب‌های کراس فیت چند مولفه اصلی دارند که آن‌ها را از دیگر طناب‌ها متمایز می‌کند. این طناب‌ها معمولا از سیم روکش‌دار نازک ، مکانیسم اتصال طناب و دسته بلیبرینگی و جنس دسته‌های ضد سر تشکیل شده‌اند. ترکیب این 3 مولفه باعث می‌شود تا تمرین طناب‌زنی با چابکی و سرعت بهتری انجام شود. مکانیسم بلبرینگی دسته‌ها منجر به چرخش راحت‌تر و نرم‌تر طناب شده و قدرت مانور بیشتری برای حرکات مختلف مثل پرش دوبل و یا طناب ضربدری می‌دهد.

طناب کراس فیت با طراحی‌های منحصر به فرد و جنس بسیار با کیفیت، امکان تمرین در هر مکانی را فراهم می‌کند. برای ورزشکارانی که به دنبال یک راه حل ساده و موثر برای تمرینات خود هستند، طناب کراس فیت گزینه‌ای عالی است. به‌طور کلی، طناب کراس فیت یک ابزار حیاتی برای هر ورزشکار و علاقه‌مند به سلامتی و ورزش است. برای بهبود کلیه جنبه‌های فیزیکی خود، این محصول را در برنامه‌های تمرینی خود لحاظ کنید و نتایج شگفت‌انگیز آن را تجربه کنید. در فروشگاه تن زیب، طناب‌های کراس فیت با طراحی‌ با کیفیت بالا را برای شما تولید کرده‌ایم. همه محصولات ما از بهترین مواد اولیه ساخته شده و با استانداردهای بالایی کنترل کیفیت می‌شوند تا به شما تضمین شود که دریافت محصولاتی با کیفیت و مقاومی هستند. با خرید طناب کراس فیت از تن زیب، می‌توانید به راحتی تمرینات خود را انجام دهید و به سرعت به اهداف ورزشی خود نزدیک شوید.

مزایای خرید طناب کراس فیت تن زیب

1. کیفیت برتر: طناب کراس فیت تولید شده توسط تن زیب از جنس مواد با کیفیت بالا ساخته شده است، که اطمینان می‌دهد که در طول زمان کارایی و مقاومت خود را حفظ کند.
2. راحتی و سهولت استفاده: با دسته‌های پلاستیکی و روکش ضد لغزش NBR، استفاده از این طناب کراس فیت برای شما راحت و دلپذیر خواهد بود، حتی در طول تمرینات نمایشی شدید.
3. تنظیم طول قابل تنظیم: با داشتن کابل طناب قابل تنظیم، می‌توانید طول طناب را به دقت به اندازه‌ی مورد نیاز خود تنظیم کنید.
4. مناسب برای همه سطوح تمرین: این طناب کراس فیت مناسب برای زنان و مردان هم مبتدی و هم حرفه‌ای است و به شما امکان می‌دهد تا در ورزش‌های بوکس و کشتی به بهترین عملکرد خود برسید.
5. طراحی با کیفیت و شکیل: با داشتن دسته با چهارسو باز و تنظیم‌پذیر، این طناب کراس فیت نه‌تنها عملکرد بالایی دارد، بلکه طراحی زیبا و شیک آن نیز برای شما لذت بخش خواهد بود.
به طور کلی، خرید طناب کراس فیت نه‌تنها به بهبود وضعیت فیزیکی شما کمک می‌کند، بلکه با امکانات و مزایای منحصر به فردش، تجربه ورزشی شما را به یک سطح جدید از لذت و رضایت خواهد رساند.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “طناب ورزشی مدل کراس فیت تن زیب”