پیشانی بند حرارتی بارمان

  • کاهش سردرد
  • آرامش و ریلکسیشن
  • رفع سینوزیت و خستگی
  • گرمای ملایم و مطبوع
  • کاملا ایمن و بی خطر
  • بدون هیچ اشعه مغناطیسی
  • با توجه به متغیر بودن رنگ کالا در پروسه تولید، امکان انتخاب رنگ‌ وجود ندارد

ناموجود

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.

موجود شد، خبرم کن

توضیحات

پیشانی بند حرارتی بارمان Thermal Headband قابل حمل و کاملا بی خطر و ایمن هست و ️فاقد امواج الکترومغناطیس مضر برای بدن انسان می باشد.

با تكيه بر دانش پزشكی و طب سنتی گرما درمانی، تاثير بسزائی در کاهش دردهای موضعی شامل رفع سینوزیت، سردردهای مزمن، خستگی و اسپاسم عضلانی و همچنین سرمازدگی موثر می باشد.

پیشانی بند حرارتی را می توانید به راحتی به پاور بانک، کله شارژ، پورت USB در خودرو و لپ تاپ وصل کنید. ️طرح این محصول ساده اما در عین حال اسپرت و جنس آن نیز از پارچه است. در طرفین این هدبند، سیم های گرمایشی کوچک تعبیه‌ شده‌اند که وزن زیادی را به سربند اضافه نکرده‌اند تا استفاده از آن سخت نشود. با استفاده از این هدبند می‌ توانید به‌راحتی سر دردها را تمام کنید.

پیشانی بند حرارتی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای اﻧﻮاع ﺑﯿﻤﺎری ﻫﺎی ﺻــــﺮع، اﻟﺘﻬـــﺎب ﺳﯿﻨﻮس پیشانی، دردﻫﺎی ناشی از اﺧﺘﻼﻻت ﺧﻮاب

محصولات ارتوپدی از جمله محصولات مورد نیاز درمانی است که در صنعت پزشکی به کار می‌ روند. تمامی محصولات ارتوپدی سایت بازار پزشکی با هدف کمک به بهبود و رفع درد بیماران طراحی شده‌اند. محصولات ارتوپدی با کیفیتی بالا و قابل اعتماد در بازار پزشکی ارائه می‌شود. همچنین این محصولات با قیمتی مناسب عرضه می شوند تا بتوانند به عنوان یک درمان کم هزینه و موثر برای بیماران بهره‌ برداری شوند.

گروه مهندسی پزﺷکی ﻫﻤﺘﺎ ﺗﺠﻬﯿﺰ ﺑﺎرﻣﺎن، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ای ﻓﻌﺎل در ﺣﻮزه ﺳﻼﻣﺖ اﺳﺖ که ﺑﺎ کادر ﺣﺮﻓﻪ ای و ﺑﺎ تجربه ﺧﻮد، ﺑﺼﻮرت تخصصی در زﻣﯿﻨﻪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ، توزیع و واردات ﺗﺠﻬﯿﺰات توانبخشی ﻣﺸﻐﻮل ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ می ﺑﺎﺷﺪ. شرکت مهندسی پزشکی ﻫﻤﺘﺎ ﺗﺠﻬﯿﺰ ﺑﺎرﻣﺎن (ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻣﺤﺪود) در ﺳﺎل ۱۳۹۸ ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ﺛﺒﺖ ۱۵۷۴۷ در اداره ﺛﺒﺖ شرکت ﻫﺎ و مالکیت صنعتی اﺳﺘﺎن ﻗﺰوﯾﻦ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ رﺳﯿﺪه اﺳﺖ.
اﯾﻦ شرکت ﺑﺎ اﺳـــﺘﻔﺎده از ﻓﻨﺎوری ﻫـــﺎی روز دﻧﯿﺎ، ﺗﻼش میکند ﺑﻪ کمک روش ﻫﺎی ﻏﯿﺮ ﺗﻬﺎﺟﻤـــی در ﺟﻬﺖ درﻣﺎن و کاهش درد و اﻟﺘﻬﺎب ﺑﯿﻤﺎران ﻗﺪم ﺑـــﺮدارد ، ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺎرﻣﺎن ﻫﻤﻮاره در ﺗﺤﻘﯿﻖ و ﺗﻮﺳﻌﻪ پیشرو ﺑﻮده و ﺳﻌی دارد ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺎ کیفیت و ﻧﻮآوراﻧﻪ را در اﺧﺘﯿﺎر مشتریان ﺧﻮد ﻗﺮار دﻫﺪ.

توضیحات تکمیلی
جنس

پارچه ای

مناسب برای

رفع سینوزیت, سردرد

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیشانی بند حرارتی بارمان”