شفاف سازی و روشن شدن پوست با مواد غذایی موثر

شفاف سازی و روشن شدن پوست با مواد غذایی موثر

برای روشن شدن پوست، صاف و جذاب، راه های دارویی و جراحی زیادی وجود دارد، اما در اینجا نکات بسیار ساده و مفیدی را پیشنهاد می کنیم که زودتر از آنچه تصور می کنید، شما را به این هدف نزدیک خواهد کرد.

بر خلاف بسیاری از محصولات سفید کننده و روشن کننده پوست که حاوی مواد شیمیایی و مضری بوده و اثر گذاری آنها گاهی کوتاه و زود گذر است، راه حل های کاملا طبیعی و اثبات شده زیر، نه تنها عوارضی در پی ندارند، بلکه تاثیرات آنها هم طولانی مدت و مطمئنا رضایت بخش خواهد بود.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

شفاف سازی و روشن شدن پوست با رژیم غذایی سالم

ساده ترین روش روشن شدن پوست، پیروی از رژیمی سالم و متعادل و سرشار از میوه و سزیجات است. لایه برداری و حذف سلول های مرده از سطح آن، علاوه بر تولید سلول های جدید و حس نشاط و جوانی پوست، موجب روشن تر شدن رنگ آن هم خواهد شد رژیم غذایی حاوی ویتامین C، ضمن محافظت از پوست و تقویت آن، باعث شادابی و روشن شدن پوست می شود.

میوه هایی مثل انگور، آب میوه ها، فلفل شیرین، توت فرنگی، گوجه و مرکبات، سرشار از این ویتامین طلایی هستند. جالب است بدانید از قدیم، میوه انگور در بسیاری از کشورها، برای درمان های پوستی مورد استفاده قرار می گرفته است و خوردن آن، در سفیدتر شدن پوست بسیار موثر است.

برای اینکار هر روز صبح، حداقل ۲۵۰ گرم انگور تازه را به همراه یک لیوان شیر تازه میل کنید، پس از ۴ هفته، پوست شما به وضوح، روشن تر خواهد شد!

روشن شدن پوست

مصرف ویتامین A بهبود و زیبایی پوست را به دنبال خواهد داشت و باعث شفاف سازی و روشن شدن پوست می شود. مواد غذایی مثل شیر و زرده تخم مرغ سرشار از این ویتامین و برای زیبایی و سلامت پوست بسیار مفید و باارزش هستند.

آب سیب، یکی دیگر از روشن کننده های پوست محسوب می شود. هر روز ۲ لیوان آب سیب بنوشید و سریعا، شاهد تاثیرات معجزه آسای آن باشید.

بخش بزرگی از بدن ما را آب تشکیل می دهد و نوشیدن آن هم برای سلامت بدن حیاتی و ضروریست، چرا که می تواند با دفع تمامی مواد زاید و سموم از بدن، به پاکسازی آن کمک کند. به علاوه، هیدراته بودن بدن، گرفتگی، خستگی بدن را رفع کرده و تیرگی های پوست را از بین می برد و نهایتا، شفافیت، جوانی و زیبایی آن را حفظ خواهد کرد و باعث روشن شدن پوست می شود.

دوش روزانه و پس از آن، استفاده از لوسیونی مناسب یا روغن طبیعی را فراموش نکنید. اینکار برای سفیدتر شدن پوست، بسیار موثر خواهد بود انجام حرکات ورزشی هم با دفع سموم و آلودگی های بدن از طریق تعریق، یکی دیگر از راه های داشتن پوستی سفید و شفاف است.

سحرخیزی و دریافت اکسیژن و هوای تازه، پوست شما را زیباتر خواهد کرد. استفاده از ژل برگ های آلوئه ورا، به عنوان یک لوسیون طبیعی و برای داشتن پوستی روشن و عاری از آکنه، گزینه ای بسیار عالی است برگ های نعناع ساییده شده روی پوست صورت بگذارید و پس از ۱۵ دقیقه صورت را بشویید. اینکار پوست شما را شفاف و روشن می سازد.

از آلوئه ورا در بسیاری از محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی از جمله نوشیدنی‌ ها، لوسیون‌ های پوست، پمادها و کرم‌ ها استفاده می شود. ژل آلوئه‌ ورا نیز در ترمیم سوختگی‌ های سطحی پوست مورد مصرف دارد.

و بالاخره آب لیمو یکی از بهترین هاست! می توانید ۵ دقیقه پس از ماساژ پوست با آب لیمو، آن را بشویید. همچنین با اضافه کردن کمی عسل، اثر پذیری آن را بیشتر خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *