آیا سویا باعث لاغری می شود؟

سویا

چنانچه به دنبال تغییر رژیم غذایی و ایجاد تنوع در آن و  تلاش برای کاهش وزن هستید، سویا را به برنامه غذایی لاغری خود اضافه نمایید. این دانه در مقایسه با دیگر انواع پروتئین‌ ها، چربی اشباع‌ شده و کالری کمتری دارد و در مقابل، حجم فیبر موجود در آن بالاتر است.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

دلایل مصرف سویا در رژیم های لاغری

یکی از دلایلی که سویا در رژیم‌ های لاغری گنجانده می‌ شود این است که این دانه با وجود اینکه جایگزین غذا‌های پر کالری می‌شود اما در عین حال بدن را دچار فقر پروتئین نمی‌ کند و در عین حال مدت زمان احساس سیری در فرد را افزایش می‌ دهد.

سویا

جالب است که سویا همانند پروتئین‌ های حیوانی، یک پروتئین کامل به شمار می‌ آید که به گفته پزشکان، مصرف روزانه کمی از آن به سلامت قلب کمک می‌ کند. همچنین از کاهش توده استخوانی و دچار شدن به برخی سرطان‌ ها جلوگیری می‌ کند.

هرچند برخی، طعم این دانه را نمی‌ پسندند اما امروزه محصولات تهیه شده از این محصول با انواع طعم‌ ها در بازار موجود است و می‌ توان در بین آنها محصولی هماهنگ با ذائقه فردی را پیدا کرد. به یاد داشته باشید برای آن دسته از افرادی که به شیر حیوانی حساسیت دارند، مصرف شیر سویا توصیه می‌ شود و این دسته از افراد می‌ توانند پروتئین مورد نیاز خود را از این طریق تأمین کنند.

منبع: مه شو

بیشتر بخوانید: آیا محدودیت سنی خاصی برای مصرف سویا وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *