کاهش فشارخون به روش طبیعی

کاهش فشارخون به روش طبیعی

آمار نشان می‌ دهد حدود ۳۱ درصد از مردم آمریکا به فشارخون بالا مبتلا هستند که ۶۶ درصد آنان بیش از ۶۰ سال سن دارند زیرا با افزایش سن، خطر ابتلا به این عارضه نیز بیشتر می‌ شود. برای کاهش فشارخون به افراد توصیه می‌ کنند که مصرف نمک را کم کرده و استعمال سیگار را کاهش دهند.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

دکتر «دیوید کاتز» از مرکز تحقیقاتی طب پیشگیری در دانشگاه ییل گفت: این بیماری معمولا علائمی به همراه ندارد اما اولین پیامد آن ممکن است سکته قلبی باشد و به همین دلیل است که فشار خون بالا را «قاتل خاموش» می‌ نامند.

به گزارش فاکس‌ نیوز، اغلب پزشکان برای جلوگیری از ابتلا به فشار خون بالا یا کنترل کردن آن به افراد توصیه می‌ کنند که میزان مصرف نمک و استعمال سیگار را کاهش دهند و میوه‌ ها و سبزیجات را در رژیم غذایی‌ شان بگنجانند.

کاهش فشارخون به روش طبیعی

کاهش فشارخون به روش طبیعی

همچنین رعایت توصیه‌ های زیر می‌ تواند برای کنترل و کاهش فشارخون به شیوه طبیعی موثر باشد:

1- مصرف ماست کم‌ چرب: بررسی‌ ها نشان داده است افرادی که به مدت ۱۴ سال در هفته دو بار ماست مصرف می‌ کنند نسبت به افراد دیگر ۳۱ درصد کمتر با خطر ابتلا به فشار خون بالا مواجه‌ می‌ شوند.

۲- وزنه زدن: نتایج یک بررسی حاکی از آن است زنانی که وزنه می‌ زنند فشارخون سیستولیک در آنان پنج درجه و فشار خون دیاستولیک ۹ درجه کاهش می‌ یابد.

۳- قرار گرفتن در معرض نور خورشید: قرار دادن دست‌ ها و پاها و صورت در معرض نور خورشید و حفظ سطح مناسب ویتامین D بدن ممکن است به کاهش فشارخون کمک کند. به گفته پزشکان، ویتامین D از منقبض شدن رگ‌ ها جلوگیری کرده و عملکرد و انعطاف‌ پذیری عروق را بهبود می‌ دهد.

۴- داشتن روابط جتماعی: نتایج یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ میلادی نشان داد تنهایی، فشارخون سیستولیک را طی پنج سال به طور متوسط سه درجه افزایش می‌ دهد. «لوئیس هاوکلی» از دانشگاه شیکاگو معتقد است که حفظ روابط اجتماعی برای کنترل و کاهش فشارخون باید جدی گرفته شود.

به نقل از ایسنا

سنجش فشار خون برای تشخیص های پزشکی، درمان و پیشگیری بیماری ها بسیار با اهمیت است. لازم است نوسانات فشار خون هم در افراد دارای بیماری های مرتبط با فشار خون، و هم در کلیه افراد بدون علائم و بیماری مدام کنترل شود.

فشارسنج دیجیتالی از جدیدترین انواع فشارسنج است که کار کردن با آن بسیار آسان بوده و در مدل مچی و بازویی تولید می شود. فشارسنج دیجیتالی دارای یک مانیتور و یک کیسه باد می باشد و فشار خون را به شکل دیجیتالی در زمان کوتاه و دقت بالا محاسبه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *