موز سیاه و خواص معجزه آسای آن (Black Rotten Bananas)

موز

از این به بعد موزهای خیلی رسیده و نرم را که پر از لکه های تیره هستند و اگر به هر کسی آنها را تعارف کنید نوعی توهین حساب می شود را دور نریزید!

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

خواص معجزه آسای موز

فواید و خواص معجزه آسای موزهای سیاه

موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی ـ ان ـ اف می باشند که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر مو‎ز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است.

در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور ـ سیب ـ هندوانه ـ آناناس ـ گلابی ـ و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی ـ ان ـ اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است.

از این به بعد مو‎زهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا مو‎ز رسیده هشت برابر بیشتر از مو‎ز نرسیده تی ـ ان ـ اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد.

خوردن یک تا دو عدد مو‎ز در روز توصیه می شود.

مواد مغذی موز

کالری: مو‎ز یک منبع انرژی خوب است که تقریبا هر کدام حاوی حدود ۱۰۵-۱۲۰ کیلوکالری است.

پتاسیم: این میوه حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که برای حفظ سلامت قلب و کنترل فشار‌خون مهم است.

ویتامین‌ ها: موز منبع خوبی از ویتامین C (آنتی‌اکسیدان) و ویتامین B۶ (پیریدوکسین) است. ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست نقش دارد و ویتامین B۶ به فعالیت نورون‌ ها و تنظیم متابولیسم آمینواسید‌ها کمک می‌ کند.

فیبر: این میوه حاوی فیبر است که به بهبود حرکت روده و پیشگیری از مشکلات گوارشی کمک می‌ کند.

کربوهیدرات و شکرها: مو‎ز دارای مقدار زیادی کربوهیدرات و شکر‌های طبیعی است، که به عنوان یک منبع انرژی سریع برای بدن مفید است.

مواد معدنی: موز حاوی مقادیری از موادمعدنی مانند منیزیم، مس، منگنز و فسفر است که در حفظ سلامت استخوان و عملکرد عضلات نقش دارند.

آنتی‌ اکسیدان‌ ها: موز حاوی آنتی‌ اکسیدان‌ هایی مانند دوپامین و کاتکولامین است که می‌ توانند در مقابله با استرس اکسیداتیو، حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: انار سه برابر چای سبز آنتی اکسیدان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *