کنگر فرنگی یا آرتیشو برطرف کننده بوی بد زیر بغل

آرتیشو

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مالیدن عصاره برگ آرتیشو به زیر بغل برطرف شدن بوی بد زیر بغل را امکانپذیر می سازد.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

خواص درمانی آرتیشو یا کنگرفرنگی

اصغر نقشی افزود: برگ های کنگرفرنگی مهم ترین قسمت مورد دارویی این گیاه دارویی است.

وی تشریح کرد: کنگرفرنگی موجب تمیز شدن رگ ها شده و مصرف آن موجب درمان تصلب شرایین می شود.

آرتیشو

نقشی ادامه داد: کنگرفرنگی از جمع شدن چربی در کبد جلوگیری نموده و افراد داری کبد چرب می توانند از این گیاه دارویی بهره ببرند.

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: کاهش کلسترول خون با استفاده از کنگرفرنگی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: از آرتیشو به عنوان داروی لاغری یاد می کنند و خوردن آن می تواند تغذیه ای مفید برای افراد خواهان کاهش وزن باشد.

نقشی از جلوگیری ریزش مو با کنگرفرنگی گفت و تاکید کرد: ضِماد تهیه شده از برگ های آرتیشو برای جلوگیری از ریزش مو قابل توصیه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *