پرتقال تنها میوه پاییزی که لاغرتان می کند

پرتقال تنها میوه پاییزی که لاغرتان می کند

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد که پرتقال به دلیل آنتی اکسیدان های خاصی که دارد تاثیر زیادی در لاغری ایفا می کند. پرتقال از اصلی ترین میوه های پاییزی محسوب می شود که می تواند چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو را از بین ببرد.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

خواص پرتقال

بررسی ها نشان می دهند، پرتقال منبع غنی از ویتامین ث است و جالب است بدانید ویتامین ث یکی از اساسی ترین ویتامین های مورد نیاز بدن برای چربی سوزی است.

پرتقال تنها میوه پاییزی که لاغرتان می کند

گفتنی است ویتامین ث به دلیل مقادیر کلسیم، پتاسیم و نیاسین که دارد تمام نیازهای بدن را تامین کرده و از سرماخوردگی و بروز حساسیت های فصلی به ویژه در این فصل جلوگیری می کند.

مطالعات دانشمندان همچنین نشان می دهد پوست و پرزهای پرتقا‎ل خواص چربی سوزی زیادی دارند و پزشکان معتقدند نوشیدن یک لیوان آب پرتقا‎ل قبل از هر وعده غذایی باعث می شود تا ۳۰ درصد مواد چربی و روغن های مضر وارد بدن نشوند.

بیشتر بخوانید: آیا سویا باعث لاغری می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *