ساقه گندم اختلال کبد را رفع می کند

ساقه گندم اختلال کبد را رفع می کند

گندم برای جلوگیری از خونریزی و درد سینه مفید است. از ساقه گندم برای رفع مسمومیت و اختلال کبد که موجب یبوست، سردرد، بی ‎اشتهایی و قی کردن زردآب می‎شود، استفاده می ‎کنند.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

گندم با طبیعت گرم، خنک کننده، مغذی، چاق کننده، اشتهاآور، مدر، ضد خونریزی و مقوی بوده که حریره آرد آن برای سرفه و خونریزی از سینه و درد سینه و پهلو مفید است.

گندم پخته نفاخ و دیرهضم بوده و باید با شیرینی خورده شود. گندم بوداده نیز سنگین، نفاخ و دیرهضم است. اما گندم پخته شده در آب بسیار مقوی و مغذی است اما برای هاضمه مفید نیست در ضمن برای اشخاصی که مبتلا به انسداد عروق هستند مضر است.

ساقه گندم اختلال کبد را رفع می کند

علائم اختلال کبد

از علائم مربوط به بیماری‌ های کبدی زرد شدن پوست و چشم (یرقان یا زردی)، درد شکم، تورم در قسمت‌ های مختلف پا، خارش پوست، رنگ تیره ادرار، مدفوع خونی یا سیاه، خستگی مزمن، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و تمایل به کبود شدن می‌ باشد.

علل اختلال کبد

بیماری‌ های کبدی دارای علل زیادی هستند که می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

عفونت: تعدادی از ویروس‌ ها توانایی آلوده کردن کبد را دارند که به دنبال آن باعث التهاب کبد و در نهایت منجر به کاهش عملکرد این عضو می‌ شوند. ویروس هایی که باعث اختلال کبد و آسیب به این عضو می‌ شوند، می‌ توانند از طریق خون، مایع منی (مانند ویروس های هپاتیت B و C) یا مواد غذایی و آب آلوده (مانند ویروس A) پخش شوند.

اختلال سیستم ایمنی: به بیماری‌ هایی که در آن‌ ها سیستم ایمنی به بخش‌ های خاصی از بدن خود فرد حمله می‌ کند، بیماری‌ های خود ایمن (Autoimmune) گفته می‌شود. هپاتیت خود ایمنی یک بیماری مزمن است که در آن سیستم ایمنی، کبد را مورد تهاجم قرار داده و بر عملکرد و بافت کبد تاثیر می‌گذارد.

ژنتیک: همانند بسیاری دیگر از بیماری‌ ها، ژنتیک نقش چشمگیری در ابتلا به اختلال کبد ایفا می‌ کند. در حقیقت، این امکان وجود دارد که یک ژن معیوب به ارث رسیده از والدین منجر به نارسایی حاد یا مزمن کبد شود. بیماری‌ های ژنتیکی کبد شامل هموکروماتوز، بیماری ویلسون، کمبود آلفا-۱ آنتی تریپسین، هایپراٌگزالوز و سرطان می‌باشد.

سایر علل رایج اختلال در عملکرد کبد: سوء مصرف الکل (هپاتیت الکلی)، تجمع چربی در کبد (بیماری کبد چرب غیرالکلی) از جمله موارد دیگری می‌ باشند که منجر به ایجاد التهاب و نارسایی کبدی می‌ شوند.

منبع: ایسنا

بیشتر بخوانید: کبد چرب و شش راهکار مهم درمان و پیشگیری از آن

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *