حجم دار کردن بدن به روش طبیعی با برنامه غذایی

حجم دار کردن بدن

برای حجم دار کردن بدن با روش طبیعی این مراحل را انجام دهید. در مرحله اول ورزشکاران عزیز صبح زود از خواب بیدار شده و بعد از نوشیدن 1/5 لیوان آب، ورزش مناسبی را انجام می دهند. همانطور که می دانید تغذیه در سلامتی نقش بسیار مهمی دارد، تغذیه ورزشی برای حجم دار کردن بدن کمی متفاوت با تغذیه معمولی است که در ادامه به آن می پردازیم.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

برنامه غذایی برای حجم دار کردن بدن

صبحانه: ۸ صبح

برای حجم دار کردن بدن در این قسمت (صبحانه) باید مواد پروتئینی و نیز نوشیدنی های مقوی استفاده شود. در این میان مصرف ۵ عدد سفیده تخم مرغ اب پز شده + مقدار کمی نان + یک لیوان شیر عسل و زرده تخم مرغ توصیه می شود.

وعده غذایی مابین صبحانه و ناهار: ۱۰صبح

در این قسمت مصرف مواد نشاسته ای توصیه می شود که در این میان میتوان نشاسته (فرنی) را نام برد که بسیار مقوی است و به حجم دار کردن بدن کمک به سزایی می کند.

حجم دار کردن بدن

ناهار: ۱ ظهر

در این برنامه غذایی یک سری مسائل می بایست رعایت شود تا به حجم دار کردن بدن کمک شود نه به چاق شدن و بد هیکل شدن.

در هفته ای که ورزش می کنیم به غیر از روزهای جمعه که وقت استراحت دادن بدن است هفته را ۲ روز ۲ روز کرده و این مواد غذایی را مصرف کنیم:

۲روز در هفته ماکارونی که ۱ روز در هفته با سویا (پروتئین) و یک روز با گوشت چرخ کرده. البته میتوان در ۲ روز هم از گوشت چرخی استفاده کرد و هم از سویا (بیشتر برای تنوع گفته شد که از هر ۲ استفاده شود).

۲ روز در هفته گوشت قرمز (که میتوان از ان در غذاهای متنوعی استفاده کرد از جمله انواع خورشت ها).

۲ روز در هفته گوشت سفید مصرف می شود (حال یا میتوان مرغ باشد یا ماهی).

عصرانه: ۵ بعد از ظهر

۵ عدد سفیده تخم مرغ آب پز شده + ۲ عدد سیب زمینی آب پز شده +۱ لیوان آب پرتقال

شام: ۸ شب

بهتر است وعده آخر یعنی شام را سبک تر مصرف نمائیم مثل غذاهای حاضری اما باید این وعده پر محتوا باشد. سبزیجات و میوه نباید فراموش شود.

ساعت ۱۰:۳۰ شب وقت خوبی برای خواب است و قبل از خواب اگر یک لیوان شیر مصرف شود بسیار خوب و مفید می باشد.

بیشتر بخوانید: روش سالم چاق شدن چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *