پنج نکته کلیدی برای چاق شدن صورت

پنج نکته کلیدی برای چاق شدن صورت

نمی‌ توان فقط با هدف چاق شدن صورت، به افزایش وزن کلی بدن پرداخت. البته افزایش وزن می‌ تواند چهره چاق تری به افرادی بدهد. انجام ورزش‌ های مربوط به ماهیچه‌ های صورت نیز به قوی و چاق شدن صورت کمک می‌ کند.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

5 نکته برای چاق شدن صورت

۱٫ غذاهای پرکالری و مقوی بخورید. غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست. خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می شود.

چاق شدن صورت

۲٫ تولید هورمون کورتیزول را در بدنتان افزایش دهید چرا که سوخت و ساز را کم می کند. پیاده روی با سرعت زیاد، وزنه برداری، نرمش های کششی باعث ترشح این هورمون می شود. کورتیزول هورمونیست که زمانی که بدن خسته است ترشح می شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش می دهد. مراقب باشید زیاد از حد هم خودتان را خسته نکنید چرا که برای سلامت مضر است.

۳٫ هر روز ۸ لیوان آب بنوشید. آب، سموم بد و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری ها و کاهش وزن بدن می شوند را از بین می برد. آب کمک می کند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود و احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.

۴٫ صورتتان را ماساژ دهید تا استخوان بندی اش درشت شود. مقداری هوا داخل دهان کنید و به مدت سه ثانیه لپ و گونه ها را پر از باد نگه دارید. اینکار را چندین بار در روز انجام دهید تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنید. این عمل باعث چاق شدن صورت می شود

۵٫ اگر روزانه میزان کالری لازم را با خوردن غذا دریافت نمی کنید مکمل های غذایی را فراموش نکنید. مکمل ها در عین اینکه به بدن ضرری وارد نمی کنند میزان کالری لازم را وارد بدن می کنند و به چاق شدن صورت کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *