کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی با تغذیه

کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی با تغذیه

رژیم غذایی از جمله عوامل موثر در میزان سلامت قلب و عروق است. بنابراین مبتلایان به بیماری‌ های قلبی و افرادی که عارضه قلبی جدی همچون سکته قلبی را پشت سر گذاشتند، لازم است نسبت به رژیم غذایی بعد از این تجدید نظر کرده و به دستورالعمل‌ های پزشک خود عمل کنند.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

نقش تغذیه در کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی

کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی با تغذیه

سوال: آیا خطر بیماری های قلبی عروقی را می توان با تغذیه مناسب پایین آورد؟

پاسخ: بله، قطعا رژیم های غذایی با میزان انرژی کم، چربی اشباع کم، آنتی اکسیدان بالا و اسیدهای چرب اشباع بالا می توانند خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهند. ورزش مناسب منظم، سیگار نکشیدن و پرهیز از استرس های روزانه محیطی نیز در این میان بسیار مؤثر است.

رژیم غذایی برای بیماران قلبی

1) حجم غذای مصرفی خود را کنترل کنید

2) میوه و سبزی بیشتری مصرف کنید

3) از غلات کامل استفاده کنید

4) مصرف چربی های ناسالم را محدود کنید

5) از منابع پروتئین کم چرب استفاده کنید

6) دریافت نمک (سدیم) را کاهش دهید

بیشتر بخوانید: شفاف سازی و روشن شدن پوست با مواد غذایی موثر

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *